Vacanță

Am zis că tre’ să anunț ipoteticii și improbabilii cititori de luna august că e momentul să mă retrag și eu un pic din civilizație.

Prin urmare, începând de astăzi și până la sfârșitul lunii nu am de gând să mă apropii la mai mult de 10 pași de vreun calculator (știu că nu e posibil, dar asta-i altă poveste). Vă doresc și vouă concedii frumoase și tot ce-mi doriți voi mie, da să vi se-ntâmple vouă.

Ne revedem în septembrie, un august minunat!

4 gânduri despre „Vacanță

Lasă un răspuns

