Zibo şi afacerile bune

Dacă aveţi copii, e posibil să fi auzit deja de sistemul planetar Zibo. Deşi este promovat ca un „Facebook al copiilor”, nu vă lăsaţi înşelaţi, Zibo este un proiect mai ambiţios şi serios decât majoritatea iniţiativelor similare pentru „oameni mari”.

De fapt, site-ul ţinteşte trei categorii de utilizatori. Copiilor le oferă jocuri, conţinut multimedia, concursuri, posibilitatea de a-şi face prieteni online şi ocazia de a-i întâlni offline, în cadrul unor evenimente şi competiţii în lumea reală. Zibo asigură un mediu virtual curat în mijlocul unui Internet mizerabil (aprobarea conţinutului încărcat pe site se face manual, după vizionarea acestuia de către administratori) şi permite părinţilor să participe la dezbateri despre sistemul educaţional, alimentaţia sănătoasă, protecţia copiilor şi altele asemenea. La acestea se adaugă şi posibilitatea de a lua parte la diverse campanii umanitare susţinute de Zibo.

Articolul acesta vrea însă să vorbească despre posibilităţile oferite celei de-a treia categorii ţintă: companiile mari şi mici sau întreprinzătorii particulari care creează produse/oferă servicii pentru copii. Acestora Zibo le oferă lucrul cel mai preţ: o piaţă.

Bun, deci ţi-ai deschis o afacere: croşetezi hăinuţe pentru copilaşi de grădiniţă, sculptezi jucării din lemn pentru prepuberi, ai găsit o reţetă home-made pentru o îngheţată care-ar face şi oamenii mari să plângă de nostalgie etc. Dacă-ţi faci un magazin la Unirii, din fiecare 100 de oameni care trec prin faţa uşilor acestuia, doar ~10 sunt copii şi din ăştia doar ~5 au părinţi dispuşi să-ţi cumpere produsul. Ce faci atunci? Eu zic că ai putea să muţi buticul vizavi de o grădiniţă, de exemplu. Numărul clienţilor va creşte garantat. E ceea ce se numeşte un vad comercial bun.

Ei bine, cu Zibo obţii chiar mai mult: promovarea pe acest site e ca şi cum ai avea dreptul să deschizi o tonetă de îngheţată în mijlocul unui loc de joacă, situat într-un parc înconjurat de grădiniţe şi şcoli în care învaţă peste 10.000 de copii + părinţii aferenţi. Ah, şi e şi 1 iunie în fiecare zi. În plus, Zibo îţi construieşte toneta cu zibari din buzunarul propriu şi pune panouri cu numele firmei tale în fiecare grădiniţă/şcoală din cartier.

Sună bine? Atunci trebuie să te înscrii în campania Zibo destinată celor care deţin afaceri pentru copii.

Uite ce trebuie să faci:

  1. Îţi creezi un cont personal gratuit pe Zibo.
  2. Completezi un formular pentru a crea o pagină de prezentare a companiei tale (din nou, gratuit).
  3. Te înscrii în sistemul Pay per Action, pe care-l poţi testa gratuit (cum se tot strecoară cuvântul ăsta peste tot, dom’le) timp de o lună. (Dacă nu v-am convins prin analogia cu toneta de îngheţată, AICI găsiţi date exacte care ilustrează perfect eficienţa acestui sistem.)
  4. Câştigi. Şi dacă afluxul de clienţi generat de pagina de prezentare nu e de ajuns, Zibo măreşte miza: poţi câştiga un buget de promovare pe zibo.ro cu valoarea de 25.000 de euro sau unul dintre cele 9 bugete de câte 300 de euro. (Dar grăbeşte-te, campania se încheie pe 10 august.)

Citind cele mai sus, mai că-mi vine să m-apuc de făcut îngheţată. Dar mi-e milă de sănătatea copiilor, deci mai bine nu. 🙂 Vă las pe voi, deocamdată. Reţine: dacă eşti proprietarul unei afaceri destinate copiilor, Zibo îţi poate asigura gratuit promovarea într-un mod eficient, generând încă din prima zi un flux de potenţiali clienţi ce fac parte din categoria ţintită şi oferind o serie de instrumente de marketing foarte utile. În plus, Zibo va oferi curând şi un mall virtual pentru copii, unde vei putea deschide o „filială” a afacerii tale. E o reţetă completă a succesului!

Acest articol face parte dintr-o campanie derulată prin intermediul Blogal Initiative.
Anunțuri

9 gânduri despre „Zibo şi afacerile bune

  1. Pingback: Multumiri celor 22 de bloggeri « ziborianul

    • La mulţi ani!
      Mulţumesc pentru aprecieri şi, desigur, puteţi folosi articolul în orice mod doriţi. Că doar l-am scris pentru Zibo. 🙂 (În plus, o să rămână şi singurul articol publicitar de pe blogul ăsta, aveţi şi exclusivitate. 😀 )

      O zi bună.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s