Pantalonii

Mergeam spre Universitate venind dinspre Piaţa Unirii. Tocmai treceam prin faţa magazinului Cocor (e mall acum?) când un nene cu aspect relativ inofensiv mă opreşte:

– Băiatu’, băiatu’, vreau să-ţi zic ceva!

Omul nu pare să fie cerşetor. Are un costum relativ îngrijit, pălărie pe cap, tipul veteranului de război care joacă şah şi regretă comunismul prin parcuri. Aşa că-l ascult:

– Băiatu’, nu-mi plac pantalonii tăi!

– …

– Băiatu’, deci ai nişte pantaloni foarte urâţi! Deci abia mă pot uita la ei.

– Păi…nu vă uitaţi!

Dau să plec, bătrânul după mine. Nu prea ştiu cum să reacţionez. Sunt 50% amuzat, 50% jenat, 100% confuz.

– Băiatu’, tu nu purtai ochelarii când ţi-ai cumpărat pantalonii? I-ai primit cadou şi ţi-e ruşine să-i zici neveste-tii că nu-ţi vin? Deci, ia zi, băiatu’, eşti chior?

Toată lumea din jur se uită la pantalonii mei. Ceea ce nu ajută. 50% jenat, 50% confuz, 100% nervos.

– Nene, da lasă-mă-n durerea mea, că mie-mi plac pantalonii…

– Deci cum să-ţi placă băiatu’, trebuie să fii nebun, cum să-ţi placă? Tu nu vezi ce croială dezordonată, cum stau aici, la glezne, cum îţi atârnă pe cur?

– Ia, bă, mâna de pe fundul meu!!!

Nările îmi freamătă, faţa mi-e roşie, ochii injectaţi. Nişte puşti râd cu lacrimi, o ţigancă strigă la mine să-l pocnesc pe moş.

– Băiatu’, cu pantalonii ăştia râde lumea pe stradă de tine… Deci, uite, eu am aici, în apropiere, un atelier de croitorie, te pot rezolva în 2 minute.

50% înnebunit, 50% nervos, 100% instinct criminal.

– Du-te, bă, în #&%&)(=#”)?=”*=”*!?[!=*?=!#”/&)=#! Dacă te mai ţii după mine, îţi las nepoţii fără bunic!

Şi plec. Moşul vede că-s serios, se opreşte şi el. Mai fac câţiva paşi şi-l aud din nou:

– Domniţă, domniţă, aia numeşti mata fustă? Deci, domniţă, mi-ar fi ruşine…

Cine dracu’ îi învaţă pe ăştia direct marketing???

5 gânduri despre „Pantalonii

  1. adevarul e ca a mers. acum stii ca in zona aia e un atelier de croitorie. Daca doar ai fi vazut un afis pe un stalp, l-ai fi uitat imediat. Si acum stiu si eu ca e pe acolo un atelier de croitorie.

Lasă un răspuns

