În metrou

Metroul era supraaglomerat dimineaţă. Două adolescente din specia „mândră de sexualitatea mea timpuriu-pubescentă”, genul „îmi voi tatua un tramp stamp în următorii 3 ani”, familia „nicio haină fără sclipici”, ordinul „haide, fată, serios?!?” etc. purtau o conversaţie foarte vioaie. Doar fătucile vorbeau în tot vagonul, dar zgomotul era comparabil cu un trib de suricate în sezonul de împerechere. Dintr-una într-alta, se înfiripează următoarea conversaţie:

– Da, fată, şi când am pus mâna pe ea, s-a încordat toată!

– Fugi, fată!

(Bărbaţii din apropiere ciulesc urechile şi zâmbesc la modul subtil şi bălos.)

– Gen, s-a ridicat şi s-a umflat aşa, cum să-ţi spun, înţelegi?

– Da, fată, mă crezi de la ţară? Aşa fac astea…

(Deja toată lumea ascultă. Femeile dau din cap dezaprobator. Un puşti cu părul slinos îşi îndreaptă gulerul cămăşii D&G, pregătit să intre-n conversaţie.)

– Şi am început să o mângâi încetişor şi să o gâdil…

– Da, fată, normal…

(Un pensionar încruntat pregăteşte discursul cu „Pe vremea mea…”. Unui muncitor îi tremură buzele într-un colţ în timp ce priveşte cu ochi lăptoşi în decolteul fufei.)

– Şi dintr-o dată….

(Suspansul e maxim.)

– M-a scuipat direct în faţă!

(Consternare generală. Pensionarul e scârbit, muncitorul e excitat. Puştiul D&G îşi spune în minte: „Target acquired. Permission to engage granted!” )

– Fuuuuuugi, faaaată!

– Să moară mama, crezi că te mint, proasto?

– Eloel, fată, ce sălbatică…

– Da, şi m-a şi zgâriat. I-oi mai lua eu Whiskas la paştele cailor, luar-ar drecu s-o ia de mâţă!

(Femeile răsuflă uşurate. Bărbaţii abia mai suflă, dezamăgiţi. Puştiul D&G e complet dezinteresat acum.)

…Urmează staţia Unirii, cu peron pe partea stângă. This is were I get off (get it, get off?)

6 gânduri despre „În metrou

  1. Da,da,da ai ocazia sa auzi chestii misto prin metrou,saptamana trecuta am auzit si eu ceva de genul dar ce am auzit eu nu era deloc un soi de „pamflet”. In fine, eram la metrou la Pipera , in fata mea o tipa blonduta, draguta, simpatica si dulce asa per total.In timp ce eu ma uitam la fundul ei, ea vorbea la telefon cu o prietena.N-am auzit toata discutia, ci doar atat:
    – Vai fata,s-a suparat pe mine, dar cum era sa-i zic ca m-am futut cu ala la birou ca sa ma promoveze?

    Mi-a fost de ajuns.

Lasă un răspuns

